PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یک روز مانده به بازی متوجه می‌شویم چند بازیکن را نداریم و باید قراردادهایشان را عوض کنیم. اتفاقات زیادی اینطور می‌افتند و باعث تاسف است که چرا سروقت درست اعلام نمی‌شود.
کیهان ورزشی-

ژوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار دو تیم سپاهان و گل گهر اظهار داشت: به بازیکنان تیمم که با تمام وجود بازی کردند، به هواداران سپاهان که تا اینجا (سیرجان) سفر کردند و به تیم گل گهر بابت بردشان  تبریک می‌گویم. 
 وی درمورد اینکه قبل از بازی اتفاقاتی برای سپاهان افتاد و آیا در مورد آن اتفاقات نمی‌خواهد صحبت کند، گفت: نه، ما باید درمورد بازی صحبت کنیم.  

 *نورافکن 5 ماه بازی نکرده بود 
 سرمربی تیم سپاهان درمورد زمان بسیار کم حضور نورافکن در زمین، عنوان کرد: همه نسبت به شرایط بازیکنان آگاهی کامل ندارند. او تازه از مصدومیت خارج شده و نمی‌خواستیم ریسک کنیم. فقط باید در زمان کمی بازی می‌کرد. او از جراحی برگشته و 5 ماه است بازی نکرده، نمی‌توانم روی سلامت بازیکنم ریسک کنم. امروز کمی بازی کرد فقط به خاطر اینکه بازیکن دیگری نداشتیم. درغیر این صورت بازی نمی‌کرد. فقط برای اینکه عادت کند. همچنان شرایط او مهیا نیست که ارتباط بدنی برقرار کند یا روی پایش تکل بزنند. این پروسه باید آرام آرام پیش برود. مورایس درمورد اینکه بازیکنان جوان سپاهان نشان دادند کیفیت خوبی دارند و آیا در بازی‌های بعدی هم از آن‌ها استفاده می‌شود، گفت: امروز شرایط برای استفاده کردن از این بازیکنان کمی متفاوت تر بود ولی بازیکنانی هستند که با ما تمرین می‌کنند. می‌خواستم به آن‌ها نشان بدهم چقدر مهم هستند. شاید الان بازی کمتری به آن‌ها برسد ولی در آینده بازیکنان مهم باشگاه خواهند بود. 

 *رایی صادر می‌کنند تا دست و پایمان را ببندند 
 سرمربی سپاهان درمورد اینکه چه نظری درباره عدالت در فوتبال ایران دارد، اظهار داشت: خیلی واضح است. لیگ زیبا، لیگی است که همه شانس‌های یکسان داشته باشند. مسائلی هست که من واقعا نمی‌توانم بفهمم! یک روز قبل از بازی یک تیم که باید مسافتی را طی کند و به شهر دیگری برود، رایی را صادر می‌کنند که دست و پای آن تیم برای انجام هرکاری بسته می‌شود. وی تصریح کرد: یک روز مانده به بازی متوجه می‌شویم چند بازیکن را نداریم و باید قراردادهایشان را عوض کنیم. اتفاقات زیادی اینطور می‌افتند و باعث تاسف است که چرا سروقت درست اعلام نمی‌شود تا زمانی برای اصلاحات داشته باشند. اگر قرار است اصلاحی انجام شود، آماده  آن شرایط باشند. من مربی فوتبال هستم  و می‌خواهم برد و باخت در زمین باشد. خیلی مشکل ایجاد می‌کنند. یک سری مشکلاتی که واقعا قابل قهم نیستند. 6-5 کارت زرد، 3 کارت قرمز در یک بازی، نمی‌دانم! شاید تقصر من است. 

 *10 الی 12 ساعت وقت داشتیم تا قرارداد بازیکنان را عوض کنیم 
 مورایس افزود: 4امتیاز برگشت چون دلیلی برای کم شدنش نبود. بعد؛ این 6 بازیکن نمی‌توانند بازی کنند تا زمانیکه قراردادشان عوض شود. چرا یک شبه تصمیم گرفته می‌شود؟ اگر باشگاه مقصر و گناهکار است چرا یک شبه این تصمیمات گرفته می‌شوند؟ 12-10 ساعت برای این بازی وقت داشتیم که قرارداد بازیکنان را عوض کنیم! وقتی همه بازیکنان اینجا (سیرجان) هستند و به هیچ چیزی دسترسی نداریم...

 *تاج آدم باهوشی است اما نمی دانم چرا اینطور تصمیمات گرفته می شود
  سرمربی سپاهان گفت: مهدی تاج انسان باهوشی است. من با او ملاقات داشتم و چند دقیقه‌ای با هم گپ زدیم ولی نمی‌دانم چرا تصمیمات اینطور گرفته می‌شوند. فقط برای سپاهان؟ باور ندارم فقط برای سپاهان باشد. در این فوتبال هیچ کس خوشحال نیست! این تصمیمات برای چیست؟ فوتبال را برای چه جلو می‌بریم؟ برای اینکه همه خوشحال باشند. اما هیچکس بابت این تصمیمات خوشحال نیست!  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها